Nagy Digital Market Webáruház

aszf

1.) IMPRESSZUM: Üzemeltetői adatok

 

Név: Nagy Zsolt József e.v.

Székhely: 7629. Pécs Komlói út 29. Földszint 4.

Levelezési cím: 7629. Pécs Komlói út 29. Földszint 4.

Nyilvántartásba vevő hatóság: Baranya megyei járási Hivatal Pécs Okmányiroda

Cégjegyzékszám/EVNY szám: 34720172

Adószám: 66402080-1-22

Képviselő: Nagy Zsolt

Telefonszám: +36202924440

E-mail cím: nagyzsoltev@gmail.com

Honlap: http://nagydigitalmarket.hu

 

Tárhely szolgáltaató adatai

Név: Unass Online kft

Székhely: 9400. Sopron Kőszegi út 14.

Elérhetőség: unass@unass.hu

 

2.) Alapvető rendelkezések

 

2.3. Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és az azon megjelenő tartalmak valamint a weboldal terjesztésének tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása és értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.

 

2.4. ÁSZF hatálya, elfogadása: A közöttünk létrejövő Szerződés tartalmát - a vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett - a jelen Általános Szerződési Feltételek(a továbbiakban ÁSZF) határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza a jelen ÁSZF az Öt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog gyakorlásának feltételeit.

 

A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

 

Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és a(z) Szolgáltató között létrejövő között létrejövő szerződés részét képezi.

 

3.) Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

 

A honlapon a megvásárolható termékek lényeges tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leirásokban adunk tájékoztatást.

 

3.1. Az adatbeviteli hibák javitása - felelőség a megadott adatok valóságáért

 

Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is javíthatóak, a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok, pontosan kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul veszi, hogy az Szolgáltató jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Szolgáltató a pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja. Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a postafiókhoz tartozó tárhely telitettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.

 

3.2. Eljárás hibás ár esetén:

 

Nyilvánvalóan hibásan feltüntetett árnak minősül:

 

  • 0Ft-os ár,
  • nyel csökkentett, de a kedvezményt tévesen feltüntető ár (pl: 1000Ft-os termék esetén a 50% -os kedvezmény feltüntetése mellett 100Ft-ért kínált termék).

 

Hibás ár feltüntetése esetén Szolgáltató felajánlja,a termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét, mely információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vgy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

 

4.) Regisztráció/Vásárlás:

 

4.1. Regisztráció

 

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, e-mail címét, valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A regisztráció véglegesítése előtt szükséges a regisztrációs feltételek elfogadása is. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címűk megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mail-ben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, tehát egy e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni.

 

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

 

4.2. Vásárlás

 

A honlapon szereplő termékkategóriákra kattintva választhatja ki a kívánt termékcsaládot, és ezen belül az egyes termékeket. Az egyes termékekre kattintva találja a termék fotóját, cikkszámát, ismertetőjét, árát. Önnek vásárlás esetén a honlapon szereplő árat kell megfizetnie. A termékeket illusztrált fényképpel jelöltük. A fényképeken látható kiegészítők, dekorációs elemek nem részei a terméknek, kivéve ha az a termékleírásban külön kiemelésre kerül.

 

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elirásokért, téves adatokért, feleelősséget nem vállalunk!

 

5.) A rendelés menete:

 

A termék kiválasztása után Ön a "Kosárba" gombra kattintva helyezhet tetszőleges számú terméket a kosárba anélkül, hogy ezzel Önnek vásárlási-vagy fizetési kötelezettsége keletkezne, mivel a kosárba helyezés nem minősül ajánlattételnek.

 

A termékeket kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is azonban megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. A lap tetején lévő "Kosár" ikonra kattintva megtekintheti a kosár tartálmát. Innen a "Pénztár" gombra kattintva léphet tovább a folyamatban. Ekkor választhat az alábbi lehetőségek közül:

  • Amennyiben "Visszatérő vásárlóként" adna le rendelést és regisztrált felhasználónk, akkor e-mail címével és jelszavával beléphet a rendszerbe és onnan folytathatja a folyamatot.
  • Amennyiben még nem regisztrált vásárló, akkor az "Új vásárló" felületen a képernyő jobb oldalán regisztrálhatja adatait, azaz hozhat létre fiókot saját magának.
  • A harmadik opció pedig az, hogy "Regisztráció nélküli vásárlóként" adja le rendelését, ebben az esetben az "új vásárló" felület alatt található "Regisztráció nélkül vásárolok" gombra kattintva tudja folytatni a vásárlást.

Először az adatok megadásával kezdődik a rendelés, itt a kövekező adatokat kell megadni:

 

  • Kapcsolattartó adatok (Név, e-mail, Telefonszám, Mobil telefonszám).
  • Számlázási adatok: (Név, Ország, irányítószám, Megye, település, utca, házszám, Cég esetén adószám)

Amennyiben a szállítási adatok megegyeznek, a felület alatt található jelölő négyzetet pipálja be!

Itt tud feliratkozni a hírlevélre, amennyiben nem regisztrált.

 

A következő lépés a Szállítási és fizetési módok kiválasztása:

 

Itt tud választani személyes átvétel illetve futárszolgálat közül. MInden esetben lehet Bankkártyás illetve utánvétes fizetési lehetőségre.

Online bankkártyás fizetés esetén van lehetőség SimplePay fiókkal való fizetésre.

 

Ezután következik az Adatok ellenőrzése, ahol a véglegesítés előtt még egyszer átnézheti a rendelés adatait.

Ezt követően a Rendelés elküldése következik, mely akkor lehetséges, ha az ÁSZF és az Adatvédelmi nyilatkozatot elfogadta.

 

5.2. Rendelés feldolgozása, Szerződés létrejötte

 

Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. Az Szolgáltató legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő munkanap során e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A szerződés akkor jön létre, amikor az Szolgáltató által küldött visszaigazoló e-mail az Ön számára a levelezőrendszerében hozzáférhetővé válik.

 

6.) A megrendelt termék ellenértékének és a szállítási díjának fizetési módja:

 

6.1. A megrendelt termék ellenértékéne fizetésének módja:

 

  • Banki előreutlással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló e-mailben megtalálja a bankszámla számunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés/közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.(bankszámlaszámunkat az üzemeltetői adatok között találja meg)
  • Személyesen történő teljesítés: Ez esetben Ön az üzemeltető székhelyén/telephelyén Forintban fizeti meg a termék vételárát, vagy készpénzben, vagy bankkártyával.
  • Bankkártyával történő fizetés a következő érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: Visa, Visa Electron, Maestro, Mastercard.
  • Utánvéttel történő teljesítés: A terméket az általunk megbízott GLS futárszolgálat szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék, vagy termékek számla szerinti árát a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával kifizetni. Utánvétes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj még hozzáadódik.
  • A webáruházban két féle processzoron keresztül lehet fizetni elektronikusan:
    • Simplepay rendszerén keresztül, melyet az OTP Mobile kft 1097. Budapest Nádor u. biztosít
    • Barion rendszerén keresztül, mely rendszeren keresztül barion egyenleggel is fizethet.

 

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

 

6.2. Szállítás módja és díjszabása

 

Weáruházunkban kapható termékek és szolgáltatások házhozszállítása egységes tarifával történik, melynek költsége: 1490Ft-ban határoztuk meg.

Ez alól kivétel az MPL futár szolgálattal történő szállítás, melynek értéke: 2500Ft-ban határoztuk meg.

 

A szállítási költségen felül utánvét kezelési díjat NEM számítunk fel.

 

Szállítási határidő:

Raktáron lévő termékek esetében a megrendelés visszaigazolásától számított 5 munkanapon bellül vállaljuk a megrendelt termékek kiszállítását.Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron, akkor 7 munkanapon belül vállaljuk a termékek házhozszállítását.

 

7.) Elállási jog

 

FOGYASZTÓI TÁJÉKOZTATÓ A 45/2014 (III.26.) KORM. RENDELET ALAPJÁN

 

7.1. Tájékoztató a Fogyasztó Vevőt megillető elállási jogról

 

Fogyasztónak a Ptk. 8.1.§1. bekezdés 3. pontja szerint csak a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy minősül, így jogi személyek nem élhetnek az indokolás nélküli elállási joggal.

 

A fogyasztót a 45/2014 (III.26) korm rendelet 20§ szerint megilleti az indokolás nélküli elállási joga A fogyasztó az elállási jogát:

 

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén

b) a terméknek,

c) több termék adásvételekor, ha az egyes terméknek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek,

 

a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy által átvételének napjától számított határidőn belül gyakorolhatja, mely határidő 14 nap.

 

A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének napja és  a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.

 

Ha a szerződés megkötésére a gogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszűnteti.

 

7.2. Elállási nyilatkozat, a fogyasztót megillető elállási, vagy felmondási jog gyakorlása

 

A fogyasztó a 45/2014 (III.26.) Korm. rendelet 20§-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a honlapról is letölthető nyilatkozat-minta felhasználásával gyakorolhatja.

 

Kérjük, hogy az elállási nyilatkozatot és a terméket az alábbi címre visszajuttatni szíveskedjenek:

 

Cégnév: Nagy Zsolt József e.v.

Cím: 7629. Pécs Komlói út 29. Földszint 4.

 

7.3. A fogyasztó elállási nyilatkozatának érvényessége:

 

Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát határidőn belül elküldi. A határidő 14. nap.

 

A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.

 

Az Szolgáltató a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón haladéktalanul visszaigazolni, amennyiben az internetes honlapján is biztosítja a fogyasztó számára az elállási jog gyakorlását.

 

7.4. Az elállási jog részletszabályai - Szolgáltató visszatérítési kötelezettsége és módja, többletköltségek, visszatartási jog, visszaszolgáltatással kapcsolatos költségek, fogyasztói felelősség az értékcsökkenésért

 

A 45/2014 (III.26.) Korm. rendelet alapján az elállási jog során visszatérítés csak abban az esetben jár a fogyasztónak, amennyiben a fentebb meghatározott módon és határidőn bellül jelzi a fogyasztó felénk. Az általunk forgalmazott termékek esetén a csomag tartalmazza az ingyenes visszaküldési lapot, mely segítségével tud Ön visszajuttatni a terméket. A fogyasztót ebben az esetben semmilyen kötelezettség nem terheli. A fogyasztó a számla végösszegét a termék visszaérkezését követően tudjuk legkésőbb 3 munkanapon bellül visszafizetni bankszámla számra.

 

7.5. Az elállási jog az alábbi esetekben nem gyakorolható:

 

A Szolgáltató kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy Ön nem gyakorolhatja elállási jogát, a 45/2014 (III.26.) Korm. Rendelet 29§ (1) bekezdésében foglalt esetekben:

 

a.) a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b.) olyan termék, vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, az elállási jog gyakorlására meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c.) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

d.) romlandó, vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;

e.) olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

f.) olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;

g.) olyan alkoholtartalmú ital tekintetében, amelynek tényleges értéke a vállalkozás által nem befolyásolható módon a piaci ingadozásoktól függ, és amelynek áráról a felek az adásvételi szerződés megkötésekor állapodtak meg, azonban a szerződés teljesítésére csak a megkötéstől számított harmincadik napot követően kerül sor;

h.) olyan vállalkozási szerződés esetében, amelynél a vállalkozás fogyasztó kifejezett kérésére keresi fel a fogyasztót sűrgős javítási vagy karbantartási munkálatok elvégzése céljából;

i.) lezárt csomagolású hang-, illetve kép felvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

j.) hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében az előfizetéses szerződések kivételével;

k.) nyilvános árverésen megkötött szerződések esetében;

l.) lakáscélú szolgáltatás kivételével szállásnyújtásra irányuló szerződés, fuvarozás; személy-gépjármű kölcsönzés, étkeztetés, vagy szabadidős tevékenységekhez kapcsolódó szolgáltatásra irányuló szerződés esetében, ha a szerződésben meghatározott teljesítési határnapot, vagy határidőt kötöttek ki;

m.) a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális adattartalom tekintetében ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti az elállási jogát;

 

8.) Jótállás, Szavatosság, Kellékszavatosság:

 

8.1. MIlyen esetekben élhet Felhasználó a kellékszavatossági jogával?

 

Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a Szolgáltatóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

8.2. Milyen jogok illetik meg a Felhasználót a kellékszavatossági igénye alapján?

 

Felhasználó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: kérhet kijavítást vagy kicserélést, kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Felhasználó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Felhasználó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Felhasználó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

 

Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó (ha fogyasztónak minősül) köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves (vállalkozás esetén 1 éves) elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

 

8.4. Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

 

Felhasználó a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

 

8.5. Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének (amennyiben a Felhasználó fogyasztónak minősül)?

 

A telesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Felhasználó igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a webshopot üzemeltető vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Felhasználó köteles bizonyítani, hogy a Felhasználó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is meg volt.

 

Termékszavatosság:

 

8.6. Milyen esetekben élhet Felhasználó termékszavatossági jogával?

 

Ingó dolog (termék) hibája esetén Felhasználó - választása szerint - kellékszavatossági vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

8.7. Milyen jogok illetik meg Felhasználót termékszavatossági igénye alapján?

 

Termékszavatossági igényként Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

8.8. MIlyen esetben minősül a termék hibásnak?

 

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

8.9. Milyen határidőben érvényesítheti Felhasználó termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét Felhasználó a termék gyártó által forgalomba hozatalától számított két éven (vállalkozás esetén 1 éven) belül érvényesítheti. E határidő elteltével a jogosultságát elveszti.

 

8.10. Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

 

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Felhasználónak kell bizonyítania.

 

8.11. A gyártó (fogyasztó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

 

A gyártó (fogyasztó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a termék nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

 

A gyártónak (fogyasztónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

9.) Vegyes Rendelkezések:

 

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk (2013. évi V. törtvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadóak.

 

9.1. Bíróság kikötése, egyéb feltételek

 

10.) Panaszkezelés módja (fogyasztónak minősülő felhasználó esetén):

 

A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Telefonszám: +36202924440

Internetes elérhetőség: http://nagydigitalmarket.hu

E-mail cím:nagyzsoltev@gmail.com

 

A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a panaszát, amely a vállalkozásnak illetve a vállalkozás érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére, vagy mulasztására vonatkozik.

 

A szóbeli panaszt a vállalkozó köteles azonnal megvizsgálni és szükség szerint orvosolni. Ha a fogyasztó panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszt az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül írásbeli panaszra adott válaszra vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik - a beérkezést követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A rövidebb időt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A panaszt elutasító álláspontot a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.

 

A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell az alábbiakat:

 

1. A fogyasztó neve, lakcíme

2. A panasz előterjesztésének helye, ideje, módja:

3. A fogyasztó panaszának részletes leírása, a fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és bizonyítékok jegyzéke.

4. A vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz az kivizsgálása lehetséges.

5. A jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása.

6. A jegyzőkönyv felvételének helye, ideje.

7. telefonos vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén panasz egyedi azonosítószáma.

 

A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és ellenörző  hatóságoknak kérésükre bemutatni.

 

A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye, vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi - e a békéltető testületi eljárást.

 

11.) Szerzői jogok:

 

11.1. A webshop szerzői jogi védelme.

 

12.) Adatvédelem